Τετάρτη 18 Απριλίου 2012
                                                        ANASTASIS KIRIAKOPOULOS




Ο Αναστάσης Κυριακόπουλος, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Στην ηλικία των 12 ετών ξεκίνησε να συνθέτει House και Hip-Hop μουσικές. Παράλληλα έγραφε στίχους και τους ερμήνευε. Από πολύ νεαρή ηλικία παίζει μουσική ως Disc Jokey. Το 2005 παρακολούθησε σεμινάρια Dj στο Fame Studio, στον όμιλο ΑΝΤ1. Από τότε και για 3,5 χρόνια ήταν ο Resident Dj στον όμιλο ENVY.Από το 2004 μέχρι και σήμερα, έχει παίξει με πολλά γνωστά ονόματα και σε πολλά μαγαζιά της Ελλάδας. Το καλοκαίρι του 2007 και του 2008 ήταν υπεύθυνος Dj στο Copa Copana,όπου και είχε δικιά του ομάδα Dj’s και διοργάνωνε διάφορα Events. Άνοιξη 2008 κυκλοφορεί την συλλογή  ADDICTIVE SOUNDS  από την δισκογραφική εταιρία της Alpha Records, περιλαμβάνοντας μέσα 2 δικά του τραγούδια. Από τις αρχές του 2008 εντάσσετε και στην συντακτική ομάδα του περιοδικού ΝΙΧΤΑ LIVE και γράφει για την στήλη του Hip-Hop. Το καλοκαίρι του 2008 αναλαμβάνει μουσικά και το Beach Bar Costa Del Sol στον ‘Αλιμο.Το 2009 περνάει ατελείωτες ώρες στο studio ηχογραφώντας νέα τραγούδια και σε συνεργασία με τον συνεργάτη του MarkoΕ τo 2010-2011 βγάζουν διάφορα τραγούδια σε επώνυμους καλλιτέχνες για Ελλάδα και εξωτερικό. Αρχές του 2010 μέχρι και το 2011 κάνει και κάθε Κυριακή ραδιοφωνική εκπομπή στον ιντερνετικό σταθμό του xorisoria.gr. Ένα Radio Web TV όπου εκπέμπει μέσο διαδικτύου.Αυτόν τον καιρό ολοκλήρωσε τον προσωπικό του δίσκο και σύντομα θα έχετε νέα για την δρομολόγηση του, όπως επίσης και ότι νέο τραγούδι ετοιμάζει για άλλους καλλιτέχνες.



1.Πες μας μερικά πράγματα για εσένα.

A.K : Αγαπώ τη μουσική ,μου αρέσει η καλή παρέα ,ο χαβαλές και προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι όλο και καλύτερος σε οτιδήποτε κάνω .Τώρα τα υπόλοιπα θα τα κρίνει ο κόσμος και ειδικά τα άτομα που μπορεί να με γνωρίσουν από κοντά .Δυστυχώς όταν δεν σε ξέρουν καλά και κάνεις ένα βήμα ,τα <κοράκια>  πέφτουν για να κατακρίνουν το κάθε τι. Σιγά σιγά όμως όλοι θα καταλάβουν το ποιος είσαι και το τι κάνεις.

2. Γιατί επέλεξες αυτή τη δουλειά, για επάγγελμα; Ασχολείσαι και με κάτι άλλο εκτός από την μουσική ;

A.K : Μπορώ να πω ότι αυτή με επέλεξε και όχι εγώ. Το μόνο που κάνω είναι να ασχολούμαι με το χόμπι μου,όπως κάνω από μικρός .Το ότι το χόμπι μου,μου έχει καταφέρει να μου παρέχει αυτή την στιγμή ένα άλφα εισόδημα και μπορώ να συνεχίσω να το κάνω και να εξελίσσομαι πάνω σε αυτό ,με κάνει πολύ χαρούμενο .Μπορεί να το κάνω επαγγελματικά ,αλλά πάντα το βλέπω σαν ένα ωραίο χόμπι που μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση .Πιστεύω πως όποιος το δει καθαρά επαγγελματικά ,σίγουρα δεν αγαπάει αληθινά την μουσική και πως μια μέρα θα γυρίσει ο τροχός και θα πάρει ότι του αξίζει .Ασχολούμαι μόνο με τη μουσική και από τις αρχές του 2012 ίδρυσα την uTopia Production,όπου μαζί με μια ομάδα ατόμων αναλαμβάνουμε Video Clips και γραφιστικά άλλων καλλιτεχνών.

3. Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι  με το Hip Hop;

A.K : Θυμάμαι πιτσιρικάς  ,όταν πήγαινα δημοτικό ,να σκάει ένα πρωτόγνωρο ηχητικό κύμα για την τότε εποχή στην Ελλάδα,με συγκροτήματα όπως ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ,ACTIVE MEMBER,TXC και άλλους .Από τότε λοιπόν κόλλησα και μου άρεσε να ακούω. Δυστυχώς ο κόσμος  βάζει εύκολα <ταμπέλες> και για αυτό θέλω να διαχωρίσω την θέση μου .Η μουσική και το στιλ μου είναι πιο πολύ Pop ,RnB Dance ,απλά εφόσον κάνω και ραπ αυτομάτως κατατάσσομαι στην κατηγορία της Hip Hop.Το διευκρίνισα απλά γιατί υπάρχουν τιπάκια που έχουν δει με άλλο μάτι το Hip Hop και όταν κάποιος κάνει κάτι που το θεωρούν <εμπορικό> , αυτομάτως τον κατατάσσουν σε άλλη κατηγορία .Σε αντίθεση με το εξωτερικό που η πιο μεγάλοι καλλιτέχνες κάνουν μόνο εμπορικά τραγούδια και παρόλο που πουλάνε εκατομμύρια δίσκους ,αυτούς τους σέβονται .Η μουσική εξελίσσετε .Άλλοι κάνουν ολοκληρωμένες παραγωγές και άλλοι απλά ραπάρουν σε μια λούπα που βρήκαν δωρεάν στο διαδίκτυο .Ευτυχώς έχουμε δημοκρατία (τουλάχιστον μέσο διαδικτύου) και ο κόσμος μπορεί να ακούσει και να ξεχωρίσει μια καλή δουλειά ,από μια πρόχειρη δουλειά.

4. Ποιος επηρεάζει το στυλ σου;

A.K : Κανένας .Σέβομαι μερικούς καλλιτέχνες του εξωτερικού για το ταλέντο τους και από εκεί και πέρα μόνος κάνω αυτό που νιώθω σωστό και εξελίσσω το στιλ μου ,όποιο και αν είναι .Γνώρισα πολλούς που μου το έπαιξαν δάσκαλοι κα παντογνώστες και με την σειρά μου και με την εμπειρία μου θα τους πω απλά,ότι ‘’ λάθη ξέρω να κάνω και μόνος μου’’. 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου άλμπουμ;

Το δικό μου ,όπου σύντομα θα κυκλοφορήσει στα δισκοπωλεία .Χεχε….. Αντικειμενικά σαν άλμπουμ όπου το ακούς άνετα από την αρχή μέχρι το τέλος και δεν βαριέσαι να το ακούς ξανά και ξανά ,πιστεύω είναι και θα είναι του Michael Jackson το Thriller.

6. Ποιος/α είναι η πηγή έμπνευση σας, όταν δημιουργείται μουσική;

A.K : Όταν γράφουμε μουσική μαζί με τον συνεργάτη μου τον MARKOE ,αυτό που κάνουμε συνήθως είναι να σκεφτούμε πρώτα τι στιλ project θέλουμε να φτιάξουμε και αφού αρχίσουμε ,τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους .Όσο αφορά τον στίχο ,άλλες φορές γράφω ότι συναίσθημα μου βγάλει η μουσική παραγωγή και άλλες κάτι που θέλω να εκφράσω από μέσα μου. Πάντως έχω παρατηρήσει ότι τους καλύτερους στίχους τους γράφω όταν είμαι ή πολύ χαρούμενος ή πολύ στις μαύρες μου.



7.  Πότε ξεκίνησες να γράφεις μουσική;

A.K : Από δημοτικό άρχισα με την House μουσική και τετάρτη δημοτικού γράφτηκα ένα χρόνο μουσικό ωδείο για κιθάρα .Από εκεί και πέρα συνέχισα να λιώνω με τις ώρες φτιάχνοντας μουσική  και έτσι φτάσαμε στο σήμερα.

8. Εκτός από τις δικές σου δημιουργίες, πως αλλιώς διασκεδάζεις; Υπάρχει κάποιο άλλο είδος μουσικής που σε εκφράζει;

A.K : Διασκεδάζω με καλή παρέα και χαβαλέ. Όσο για κάποιο άλλο είδος που με εκφράζει είναι η FunkyReggae και η Disco.Σύντομα πιστεύω πως θα κάνουμε και τέτοια τραγούδια ,απλά με το δικό μας στιλ.

9. Ποιοι πιστεύεις πως ήταν οι παράγοντες που βοήθησαν τη μουσική Hip Hop, ώστε να βρει στην Ελλάδα πρόσφορο έδαφος, να αγαπηθεί και να εξελιχθεί;

A.K : Ο παράγοντας στο οτιδήποτε πάει καλά είναι ένας .Η ανταπόκριση από τον κόσμο .Ανέκαθεν πάρα πολύς κόσμος γούσταρε αυτή την μουσική και έτσι προχώρησε .Σημαντικός παράγοντας είναι σίγουρα και η πλύση εγκεφάλου από την Αμερική ,αλλά αναμφίβολα αρέσει στο κόσμο και για αυτό άκμασε και στην Ελλάδα .Κάποια άτομα όπου πρώτοι έκαναν μεγάλα Events με Hip HOP και RnB στην Ελλάδα,βοήθησαν να μπει αυτή η μουσική  στα Clubs και να ξεκολλήσει από τις πλατείες ,αλλά σίγουρα πρώτα έκαναν καλό στις τσέπες τους και αναμφίβολα εάν δεν το έκαναν αυτοί, θα το έκαναν κάποιοι άλλοι .Απλό είναι .Ο Έλληνας γουστάρει αυτό το είδος και προσωπικά με χαροποιεί αρκετά.

 10. Ποιος είναι ο τελικός  στόχος σου;

A.K : Να κάνω πράγματα πέρα από τα τετριμμένα, όπου ούτε εγώ ο ίδιος δεν έχω φανταστεί ,όσο αφορά τον καλλιτεχνικό μου τομέα .Αναμφίβολα πολύ μεγάλη χαρά θα μου έδινε το γεγονός να φτάσω σε ένα σημείο ,όπου κάθε σπίτι θα έχει μέσα έστω και μόνο  ένα μου τραγούδι ,όπου θα το ακούνε και θα νιώθουν όμορφα.

11. Είσαι τολμηρός και ανοιχτός σε συνεργασίες ή προτιμάς να δουλεύεις μόνο με ανθρώπους που ξέρεις και εμπιστεύεσαι;

A.K : Μου αρέσουν οι συνεργασίας ,απλά από κάθε συνεργασία να έχω να <πάρω> κάτι και να μάθω μέσα από αυτή .Αν είναι να κάνω κάτι ,απλά για να το κάνω ,τότε καλύτερα να το κάνω μόνος μου.


12. Τα μελλοντικά σου σχέδια, όσον αφορά τα επαγγελματικά σου, ποια είναι; Μπορείς να μας αποκαλύψεις κάτι;

A.K : Αποκάλυψη είναι ότι ήρθε η ώρα να βγάλω τον προσωπικό μου δίσκο όπου εδώ και αρκετό καιρό έχω τρενάρει για διάφορους λόγους ,που τελικά μου βγήκε σε καλό .Επίσημη ανακινήσω και λεπτομέρειες πάνω σε αυτό το θέμα ,θα μου επιτρέψετε να σας πω σε πολύ λίγο καιρό .Πολλά νέα μου Video Clips ετοιμάζονται και αναμφίβολα θα είναι ένας δίσκος που δεν θα αφήσω να περάσει απαρατήρητος.

13. Τι πιστεύεις για τα νέα παιδιά που θέλουν να συμμετέχουν στο χώρο του Hip Hop; Έχεις κάποια συμβουλή που νομίζεις ότι κρίνεται απαραίτητη για αυτούς;

A.K : Ο κάθε ένας να κάνει ότι νομίζει ,αρκεί να το γουστάρει αληθινά .Απλά να κάνουν καλές δουλειές ,όσο γίνετε πιο προσεγμένες και να μην βιάζονται .Μια παροιμία λέει πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός και για αυτό καλό είναι να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και το μυαλό στο κεφάλι μας.

14. Για τέλος θα θέλαμε δυο λόγια για αυτήν την συνέντευξη και κάτι για το HipHopShaker.com

A.K : Με μεγάλη μου χαρά απάντησα στην κάθε σας ερώτηση και ευχαριστώ που με στηρίζετε με τον τρόπο σας και μου δίνετε το βήμα να μάθει περισσότερος κόσμος το ποιος είμαι και τι  κάνω .Όσο για το HipHopShaker.com εύχομαι τα καλύτερα και είμαι σίγουρος ότι θα σκίσετε,γιατί με μεράκι κάνετε ότι κάνετε και ως γνωστών μια μέρα ο κόπος πιάνει τόπο και αυτομάτως έρχεται η δικαίωση .Ευχαριστώ.


ANASTASIS KIRIAKOPOULOS - Στον Αέρα Ft. Klairi






ANASTASIS KIRIAKOPOULOS-Στιγμές Ft. Klairi (Coming Soon)






Μπορείτε να βρείτε τον Anastasis Kiriakopoulos στα παρακάτω links :
Anastasis Kiriakopoulos Official Facebook : http://www.facebook.com/AnastasisKiriakopoulosB
Anastasis Kiriakopoulos Official Site : http://www.anastasisk.com

0 σχόλια:

YOU CAN ALSO FIND US :

HipHopShaker.com. Από το Blogger.

ShakerContact

598041_200x200